نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رستاک به نام اختیاریه

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۵۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید اختیاریه از رستاک با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

چایی دومو میریزمو صدات تو خونه جاریه

من عاشقه توام این یه جنونیه که اختیاریه

Rastaak – Ekhtiarieh

آهنگ اختیاریه از رستاک

دانلود آهنگ رستاک به نام اختیاریه با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن و ترانه آهنگ اختیاریه – رستاک

بشین کنار من تو سرمه ی سکوت حرفات روشنه گرمم با واژه هات گیرم که صد دفعه چاییم یخ کنه
حرفاتو کش بده من تشنه تر بشم تازه سر شبه وقتی کنارمی دنیا قشنگه و اوضاع مرتبه اوضاع مرتبه

اون بخشه روحه تو که بکره مثله من حل کن تو گفتو گو من رو ورق بزن با پلکه روشنت آرومو مو به مو
میشه کنار تو یجوری حرف زد که شب لگد نشه که گل نترسه و باغ از حوالیه پاییز رد نشه پاییز رد نشه

اهر موزیک مرجع دانلود آهنگ جدید فارسی

چایی دومو میریزمو صدات تو خونه جاریه من عاشقه توام این یه جنونیه که اختیاریه
چایی دومو میریزمو صدات تو خونه جاریه من عاشقه توام این یه جنونیه که اختیاریه اختیاریه

Rastaak – Ekhtiarieh

دانلود آهنگ اختیاریه از رستاک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۱
AMir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی