نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید شب برفی از سینا گلزار با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

یه شب برفی بود ساکتو جمع کردی

با خودم میگفتم کاش بشه برگردی

تو دلم خالی شد نبضم از کار افتاد

این غرور بی خود چه کاری دستم داد

آهنگ شب برفی از سینا گلزار

دانلود آهنگ سینا گلزار به نام شب برفی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن و ترانه آهنگ شب برفی – سینا گلزار

یه شب برفی بود ساکتو جمع کردی

با خودم میگفتم کاش بشه برگردی

تو دلم خالی شد نبضم از کار افتاد

این غرور بی خود چه کاری دستم داد

من نتونستم نگم نفسم بی تو میبره

همین حرفاس که روحمو داره یه عمره میخوره

ببین که احساسم به تو حتی یه ذره ام کم نشد

 

Sina Golzar – Shabe Barfi


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۲
AMir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی