نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید سام نعمتی به نام آرومم کن با کیفیت ۳۲۰

Download Ahang Jadid Sam Nemati Benam Aroomam Kon

آهنگ سام نعمتی آرومم کن

دانلود آهنگ آرومم کن از سام نعمتی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

دانلود آهنگ سام نعمتی آرومم کن

 

متن آهنگ آرومم کن با صدای سام نعمتی

آرومم کن قلب خستم امشب بی قراره
نزدیکم باش میترسم تنها دل تو رو داره
عاشقم باش میدونم قلب من دوست داره
مجبورم کن که دیگه نای هیچ حرفی نداره
حالا که من تو رو دارم نذار اینبار کم بیارم
حالا که عشق دیدنی شد … متن آهنگ آرومم کن سام نعمتی
آرومم کن قلب خستم امشب بی قراره
نزدیکم باش میترسم تنها دل تو رو داره
عاشقم باش میدونم قلب من دوست داره
مجبورم کن که دیگه نای هیچ حرفی نداره
حالا که من تو رو دارم نذار اینبار کم بیارم
حالا که عشق دیدنی شد تویه چشمام موندنی شو
نذار اینبار باز بمیرم آرزوهامو پس بگیرم
آرومم کن خسته ام از هر چی دوست و آشنایی
باورم کن میمیرم از این رنج این تنهایی
آرومم کن تویه بهام همیشه با توام غرق رویام من
نیستی حرفام گم میشن بی صدا تویه اشکام
آرزومه همه احساس من که بمونه
مطمئن باش همه دنیات میشه تا بتونه
حالا که من تو رو دارم نذار اینبار کم بیارم
حالا که عشق دیدنی شد تویه چشمام موندنی شو
نذار اینبار باز بمیرم آرزوهامو پس بگیرم

 

 Download New Music Sam Nemati – Aroomam Kon


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۷
AMir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی