نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نبینم اشکاتو بده من درداتو

سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۰۳ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر علی به نام نبینم اشکاتو

Download New Music By Amir Ali Called Nabinam Ashkato


از کجا اومدی من که تو حبس بودم
من که عمری زندونی این قفس بودم
تو به من دادی حس آزادی
تو به قلبی که سال ها مرده بود
دوباره حق زندگی دادی
نبینم اشکاتو
بده من درداتو
آخه دلم فقط آروم میگیره با تو
نگیری نگاتو
نبندی چشاتو
میدونی هیچکی نمیتونه بگیره جاتو
نبینم اشکاتو
بده من درداتو
آخه دلم فقط آروم میگیره با تو
نگیری نگاتو
نبندی چشاتو
میدونی هیچکی نمیتونه بگیره جاتو
دانلود آهنگ جدید امیر علی بنام نبینم اشکاتو

رویاهامو دونه دونه از تو میخوام
از تو که شدی یه روزه همه ی دنیام
از تو که تنها امیدی واسه ی فردام
خوبه حالم وقتی که تو هستی پیشم
تازه هرچی جلوتر میرم عاشق تر میشم
دوست دارم حالی که الان دارم باشه حال همیشم
نبینم اشکاتو
بده من درداتو
آخه دلم فقط آروم میگیره با تو
نگیری نگاتو
نبندی چشاتو
میدونی هیچکی نمیتونه بگیره جاتو
نبینم اشکاتو
بده من درداتو
آخه دلم فقط آروم میگیره با تو
نگیری نگاتو
نبندی چشاتو
میدونی هیچکی نمیتونه بگیره جاتو

دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام نبینم اشکاتو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۴
AMir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی