نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ یاسین ترکی به نام آخر یه رویا

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای یاسین ترکی به نام آخر یه رویا

Download New Music By Yasin Torki Called Akhar Ye Roya

 دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی به نام آخر یه رویا

پخش بزودی

متن آهنگ آخر یه رویا با صدای یاسین ترکی

یه روزی اومدی دیوونم کردی
با نگات با صدات عاشقم کردی
تو روز بعد رو به روم
گفتی می مونی باهام
اگه بتونم تا آخرش بمونم با تو
من .. باورم نشد اما
عشق بینمون شروع شد
ما دو تا وای
عاشقی رو شروع کردیم
هرجا که پیش بره ما با هم هستیم و
عاشقونه خوشحالیم

هیشکی نمیفهمه چه حالی داریم
نمیتونی بدون من آروم باشی حتی
تو نمیخوای یه لحظه تنها باشی هر جا
بودنت .. دیدنت منو دیوونه میکنه
میبره تا آخر یه رویا
تو و من وای چه حالیه که هستیم
مرز بینمونو شکستیم
اینکه باشی تو
اینکه من دارمت
هیچی دیگه نمیخوام
من واسه داشتنت
به دست آوردنت
دیگه کوتاه نمیام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی