نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عشریه به نام تمومش کنم

به سرم زد همه چی رو همین جا تمومش کنم آرزوهام و حرومش کنم
بهار دلم و خزونش کنم ولی خاطرات و کجای دلم بزارم

Download Ahang Jadid Mohammadreza Oshrieh Benam Tamoomesh Konam

آهنگ محمدرضا عشریه تمومش کنم

دانلود آهنگ تمومش کنم از محمدرضا عشریه با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن آهنگ تمومش کنم با صدای محمدرضا عشریه

تویی که نه معرفت سرت میشد نه نون و نمک
صاف و ساده زندگی کردم باهات نه با دوز و کلک
اجازه ندادم بکشه کسی تو زندگیم سرک خیلی دوست داشتم با مرام
با مرام همه خودتو هم سوی چشام و از بین بردی
جان من دل تو زدم یا کسی رو به جام آوردی
با مرام تو که روز اول جونمو قسم خوردی رفیق نیمه راه نشی
به سرم زد همه چی رو همین جا تمومش کنم آرزوهام و حرومش کنم
بهار دلم و خزونش کنم ولی خاطرات و کجای دلم بزارم
به سرم زد همه چی رو همین جا تمومش کنم خاطراتم و حرومش کنم
دل پیرم و جونش کنم ولی خاطرات و کجای دلم بزارم

دانلود آهنگ محمدرضا عشریه تمومش کنم
به نظرت زیر بار این غم و غصه کمرم میشکنه یا دووم میارم
یادته دمه گوشم همیشه میگفتی تو زندگی با تو سنگ تموم میزارم
این بود سنگ تمومت این بود عهدی که بستی
تو نابودی قلبم من و عکست هم دستیم
به سرم زد همه چی رو همین جا تمومش کنم آرزوهام و حرومش کنم
بهار دلم و خزونش کنم ولی خاطرات و کجای دلم بزارم
به سرم زد همه چی رو همین جا تمومش کنم خاطراتم و حرومش کنم
دل پیرم و جونش کنم ولی خاطرات و کجای دلم بزارم

دانلود آهنگ محمدرضا عشریه تمومش کنم 

Download New Music Mohammadreza Oshrieh – Tamoomesh Konam


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۹
AMir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی