نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محمد نعمت منش به نام به دیدن من بیا با کیفیت ۳۲۰

به دیدن من بیا ، مهتاب در اومد
بیا عزیزم بیا ، صبرم سرم سر اومد
میدونی قلبم ، آروم نداره
تو سینه من ، یه بیقراره

Download Ahang Jadid Mohammad Nematmanesh Benam Be Didane Man Bia

 آهنگ محمد نعمت منش به دیدن من بیا با کیفیت 320

دانلود آهنگ به دیدن من بیا از محمد نعمت منش با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن آهنگ به دیدن من بیا با صدای محمد نعمت منش

به دیدن من بیا ، مهتاب در اومد
بیا عزیزم بیا ، صبرم سرم سر اومد
میدونی قلبم ، آروم نداره
تو سینه من ، یه بیقراره
زنجیرو واکن زپا ، دیوونه من
چشم انتظارم ، بیا بخونه من
تو امید منی بزار مردم بدونن
غم عشق تو رو تو چشم من بخونن
تو خورشید منی ، من ذره ای محتاج نورم
بیا گرمی بده به جون من ، اگر چه دورم
فقط یه روز زتو جدا میشم که توی گورم
فقط یه روز زتو جدا میشم که توی گورم
میدونی قلبم ، آروم نداره
تو سینه من ، یه بیقراره
زنجیرو واکن زپا ، دیوونه من
چشم انتظارم ، بیا بخونه من

تو امید منی بزار مردم بدونن
غم عشق تو رو تو چشم من بخونن
تو خورشید منی ، من ذره ای محتاج نورم
بیا گرمی بده به جون من ، اگر چه دورم
فقط یه روز زتو جدا میشم که توی گورم
فقط یه روز تو جدا میشم که توی گورم
میدونی قلبم ، آروم نداره
تو سینه من ، یه بیقراره
زنجیرو واکن زپا ، دیوونه من
چشم انتظارم ، بیا بخونه من

دانلود آهنگ محمد نعمت منش به دیدن من بیا

 

 

Download New Music Mohammad Nematmanesh – Be Didane Man Bia


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۱
AMir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی