نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید علی زارعی به نام هم اتاقی با کیفیت ۳۲۰

هم اتاقی هم اتاقی هم اتاقی برس به دادم

اونی که دلم دینم رو برده خیلی وقته نکرده یادم

Download Ahang Jadid Ali Zarei Benam Ham Otaghi

 آهنگ علی زارعی هم اتاقی با کیفیت 320

دانلود آهنگ هم اتاقی از علی زارعی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن آهنگ هم اتاقی با صدای علی زارعی

هم اتاقی هم اتاقی هم اتاقی برس به دادم

اونی که دلم دینم رو برده خیلی وقته نکرده یادم

هم اتاقی ببین چگونه سیل اشکم شده رونه

ham otaghi bebin chegone sel ashkam shode rone

درد جان سوزم و به جزء تو به خدا هیچکس نمیدونه

dard jan sozam va be joz to be khoda hichkasi nemidone

هم اتاقی هم اتاقی هم اتاقی برو طبیب دلم بیمارم رو بیار

بهش بگو عاشقش غریبه مرده از رنج انتظار

هم اتاقی هم اتاقی هم اتاقی.برس به دادم

اونی که دلم دینم رو برده خیلی وقته نکرده یادم

هم اتاقی هم اتاقی هم اتاقی برس به دادم

اونی که دلم دینم رو برده خیلی وقته نکرده یادم

هم اتاقی ببین چگونه سیل اشکم شده رونه

ham otaghi bebin chegone sel ashkam shode rone

درد جان سوزم و به جزء تو به خدا هیچکس نمیدونه

dard jan sozam va be joz to be khoda hichkasi nemidone

اونی که دلم دینم رو برده خیلی وقته نکرده یادم

هم اتاقی هم اتاقی هم اتاقی برس به دادم

اونی که دلم دینم رو برده خیلی وقته نکرده یادم

هم اتاقی ببین چگونه سیل اشکم شده رونه

ham otaghi bebin chegone sel ashkam shode rone

درد جان سوزم و به جزء تو به خدا هیچکس نمیدونه

dard jan sozam va be joz to be khoda hichkasi nemidone

دانلود آهنگ هم اتاقی برس به دادم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۰
AMir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی