نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام جاده

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۵ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به نام جاده

Download New Music By Saman Jalili Called Jadeh

 آهنگ سامان جلیلی جاده


دانلود آهنگ جاده از سامان جلیلی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن آهنگ جاده با صدای سامان جلیلی

قلبا تورو میخوام تویی دنیام مث قبلا قبلا تو هم میگفتی با منه قلبت الانا اصلا
من دلم میخواد بزنیم به جاده بریم لب دریا با پای پیاده
دلم میخواد بارون بشوره غمامو خیره شی به چشمام بدون اراده
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی جاده با لینک مستقیم


دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام جاده


قلبا تورو میخوام تویی دنیام مث قبلا قبلا تو هم میگفتی با منه قلبت الانا اصلا
من دلم میخواد بزنیم به جاده بریم لب دریا با پای پیاده
دلم میخواد بارون بشوره غمامو خیره شی به چشمام بدون اراده
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۲
AMir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی