نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید خراطها به نام مگه من مردم

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۳۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید خراطها به نام مگه من مردم

Download New Music By Majid Kharatha Called Mage Man Mordam

 آهنگ مجید خراطها مگه من مردم


متن آهنگ مگه من مردم با صدای مجید خراطها

مگه من مردم که بذارم دل تو حتی یکم بگیره نمیذارم کسی به جز من دو تا دستاتو محکم بگیره

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام مگه من مردم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
AMir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی