نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی خزایی به نام قبول میکنم

مرور خاطراتو بوی بارون
شریک گریه هامه این خیابون
نمیشه باورم منو یه مای بی تو دقیقه های بی تو
یه بغض ناتموم و چشم بسته تموم خاطراته خوب رفته

Download New Music By Mehdi Khazaee Called Ghabool Mikonam

 آهنگ مهدی خزایی قبول میکنم

متن آهنگ قبول میکنم با صدای مهدی خزایی

مرور خاطراتو بوی بارون
شریک گریه هامه این خیابون
نمیشه باورم منو یه مای بی تو دقیقه های بی تو
یه بغض ناتموم و چشم بسته تموم خاطراته خوب رفته
هجوم کوچه های از تو خالی
بوی عطر تلخ تو تو این حوالی
تموم شدن روزای سخت با تو
قبول میکنم گناهمو تا تو دلیل زندگیم شی
نمیگیره کسی به آسونی جا تو
تموم شدن روزای سخت با تو
قبول میکنم گناهمو تا تو دلیل زندگیم شی
نمیگیره کسی به آسونی جا تو

دانلود آهنگ قبول میکنم مهدی خزایی

یه پنجره که یادش رفته خورشید
نبودیو کسی منو نفهمید
نمیشه باورم منو یه مای بی تو دقیقه های بی تو
یه آینه که منو بی تو میبینه
تقاص عاشقی شاد همینه
با این که ساعتم بی تو خوابش برد دقیقه ها تورو به یاد من می آورد
تموم شدن روزای سخت با تو
قبول میکنم گناهمو تا تو دلیل زندگیم شی
نمیگیره کسی به آسونی جا تو
تموم شدن روزای سخت با تو
قبول میکنم گناهمو تا تو دلیل زندگیم شی
نمیگیره کسی به آسونی جا تو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۳
AMir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی