نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مصطفی فتاحی به نام حکم دنیا

خدا تنهام خدا خسته ام امید به مردنم بستم

خدا تو حال  این هق هق غما کاری دادن دستم

خدا بیا پیشم تا غم بره از قلب من بیرون

چرا فاصله افتاده تو راه بین دستامون

Download New Music By Mostafa Fattahi Called Hokme Donya

 آهنگ مصطفی فتاحی حکم دنیا

متن آهنگ حکم دنیا با صدای مصطفی فتاحی

خدا تنهام خدا خسته ام امید به مردنم بستم
خدا تو حال این هق هق غما کاری دادن دستم
خدا بیا پیشم تا غم بره از قلب من بیرون
چرا فاصله افتاده تو راه بین دستامون
مگه گناه من چیه
فقط این که جوونم
کمم از مال دنیا
باید تنها بمونم
چرا هیشکی نمیخاد
بشینه پای حرفا
خدا برس به دادم
اسیر حکم دنیام
چقدر داد بزنم ای دل حزر کن
خدا یه لحظه ای به من نظر کن
خدا یه لحظه هم وقتی نداری
نمیخای که منو به یاد بیاری
خدا تنهام
خدا خسته ام
امید به مردنم بستم
خدا تو این حال هق هق
غما کاری دادن دستم
خدا بیا پیشم
تا غم بره از قلب من بیرون
چرا فاصله افتاده
تو راه بین دستامون
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۳
AMir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی