نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام جوری نگام کن

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حمید هیراد به نام جوری نگام کن

جوری نگام کن که دلم بلرزه وقتی نیستی
جوری صدام کن که دلم بسوزه وقتی هیچی
جز تو نمیتونه ساکتم کنه گلم میدونی
دلتنگتم من کاش میشد کنار من بمونی

Download New Music By Hamid Hirad Called Joori Negam Kon

 آهنگ حمید هیراد جوری نگام کن

متن آهنگ جوری نگام کن با صدای حمید هیراد

جوری نگام کن که دلم بلرزه وقتی نیستی
جوری صدام کن که دلم بسوزه وقتی هیچی
جز تو نمیتونه ساکتم کنه گلم میدونی
دلتنگتم من کاش میشد کنار من بمونی
تو پیش اونی ولی من بهونتو میگیرم
تو خواب چشمات ولی من منتظرت میشینم
شبا که سرما میزنه باز به تموم جونم
شبا که سرما میزنه به تموم جونم

نیستی ببینی کنار تخت تو میمونم

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام جوری نگام کن


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۶
AMir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی