نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام ظالم

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۱۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر فرجام به نام ظالم

Download New Music By Amir Farjam Called Zalem

 دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام ظالم

متن آهنگ ظالم با صدای امیر فرجام

بگو چی شد که مثل قبلنا نشد دلت
بگو چی گفتن آخرش بهت
که دل بُریدی ساده رد شدی
شاید برات مهم نبود چی میشه آخرش
که تو نخواستی باشی تا تهش
که دل شکستنو بلد شدی
اصلا مهم نبود برات که چی سرم میاد
بعد از تو من فقط شبام دیگه تورو بخوام
اصلا مهم نبود قراره منزوی بکشم
برات مهم نبود که من چه زجری میکشم

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام ظالم

آخه ظالم بگو گناه من چی بوده
واسه جدایی خیلی زوده
برات چه فرقی داره به پای تو دوباره غرورمو دوباره بشکنم
آخه ظالم بگو تقاص چی رو میدم یه روز خوش باهات ندیدم
جواب خوبی هامو دیدم
اصلاً مهم نبود برات که چی سرم میاد
بعد از تو من فقط شبام دیگه تورو بخوام
اصلاً مهم نبود قراره منزوی بکشم
برات مهم نبود که من چه زجری میکشم
آخه ظالم بگو گناه من چی بوده
واسه جدایی خیلی زوده
برات چه فرقی داره به پای تو دوباره غرورمو دوباره بشکنم
آخه ظالم بگو تقاص چی رو میدم یه روز خوش باهات ندیدم
جواب خوبی هامو دیدم
اصلاً مهم نبود برات که چی سرم میاد
بعد از تو من فقط شبام دیگه تورو بخوام
اصلاً مهم نبود قراره منزوی بکشم
برات مهم نبود که من چه زجری میکشم

دانلود آهنگ با کیفیت 320


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی