نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

نکس وان موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید ایرانی ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مقدم به نام باشکوه

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۳۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمدرضا مقدم به نام باشکوه

Download New Music By Mohammadreza Moghaddam Called Ba Shokooh

 دانلود آهنگ جدید محمدرضا مقدم به نام باشکوه

متن آهنگ باشکوه با صدای محمدرضا مقدم

نمیدیدم کنار من نشستی تمومه عمر دلتنگت تو بودم
من و رسوا نکردی کاش میشد فقط یک لحظه همرنگ تو بودم
به جز تو هیچ کس هم صحبتم نیست نمیتونم ازت راحت جدا شم
به من باشه دلم میخواد این بار تموم سال مهمون تو باشم
میخوام از این به تو نزدیک تر شم نذار لبخند من با غم عوض شه
همه دنیا جلو رامو بگیرن محاله ممکنه قبلم عوض شه

نمیترسم از این بغض شکسته تا وقتی تکیه گاه من یه کوهه
من امشب تازه فهمیدم که پیشت چقد تعظیم کردن با شکوهه
میخوام از این به تو نزدیک تر شم نذار لبخند من با غم عوض شه
همه دنیا جلو رامو بگیرن محاله ممکنه قبلم عوض شه
میخوام از این به تو نزدیک تر شم نذار لبخند من با غم عوض شه
همه دنیا جلو رامو بگیرن محاله ممکنه قبلم عوض شه

 

نظرات  (۱)

این آهنگ رو دوست داشتم! تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی